Nak tempah jersey?

Anda kini berada di laman web yang benar.

Proses pesanan kami

Satu langkah lengkap untuk menjadikan hidup anda lebih mudah.

1. Pertanyaan

2. Borang pesanan

3. Sebut Harga

4. Deposit

5. Pengesahan rekabentuk

6. Proses produksi

7. Barang tersedia

8. Bayaran akhir

9. Ambil di HQ kami atau menggunakan penghantaran

Apa kata mereka?

Lihat sendiri sebab pelanggan memilih kami di Bajooby untuk tempahan jersey mereka.

Daddyhood / Homebois

Bajooby banyak membantu kami dalam penghasilan jersey ketika berlansungnya tournament PUBG dan ML. Terbaik.

Soloz

Bajooby banyak membantu saya untuk menghasilkan jersey yang mantap untuk supporters saya. Jersey-jersey yang dihasilkan di bajooby sangat menarik dan memenuhi citarasa saya sebagai seorang streamer.

XK

Nampak tak bajooby dah bantu kami dalam pembuatan jersey? Tengok sendiri dekat website diorang macam-macam design diorang dah buat. Kerja jadi mudah, kitorang focus stream, bajooby settlekan semuanya dari design sampai delivery.

Eimnihellas

Mengapa saya pilih Bajooby dari brand lain? Kerana kualiti kain & jahitannya yang kemas & kain jersey ni takkan pernah luntur color atau kecut walau byk kali basuhan pun. Harganya juga mampu milik & berbaloi. Productionnya sangat cepat tak perlu tunggu lama-lama. Customer service memberi layanan yang sangat bagus, cepat & mudah. Itu sebab saya masih setia dengan Bajooby. Anda bila lagi?

Zes/Clo

Bajooby has been there with ZESCLO ever since our first inception back in 2020. Bajooby is friendly and helpful; ever-ready to assist on any outstanding issues ranging from the size of a template all the way to handling an urgent bulk shipment. Quality-wise, they are, hands down, the best we’ve collaborated with thus far.

Jadual Harga

Kami mempunyai 2 harga pakej yang berpatutan

Apa beza Super Saver

dengan Super Premium?

 

Nak harga lagi MURAH?

Mari sertai program bajooby atau ejen kami untuk menambah pendapatan bulanan anda.

(coming soon)

Anda suka jenis kolar yang mana?

Pelbagai jenis kolar untuk di pilih.

Kenapa perlu tempah dengan BAJOOBY?

1 to 1 exchange

Baju rosak kami ganti.

harga berpatutan

Saiz dari Kids sampai 8XL

Dapat bajooby coins

Tebus diskaun untuk tempahan seterusnya

cabutan bertuah*

Berpeluang memenangi cabutan bertuah tahunan.

tiada minimum order

Order 1 helai pun kami terima.

*untuk tempahan bernilai RM2000 ke atas

Jenis-jenis pilihan bentuk

Pelbagai jenis baju boleh dipilih.

Harga tambahan custom

Berikut adalah harga tambahan bagi setiap jenis

Carta Saiz

Dah bersedia nak tempah jersey anda yang pertama?

Pelanggan kami

Polisi Tempahan Bajooby

  • Anda akan dikenakan bayaran untuk “Custom Made Design” , atau Bayaran Komitmen untuk Reka Bentuk Readymade mengikut pakej/ tawaran yang berkaitan.
  • Bayaran komitmen bagi Pakej Harga Sekolah mempunyai tarikh luput iaitu tempohnya selama 3minggu dari tarikh bayaran. Sekiranya tempohnya luput, bayaran tadi tidak akan dikembalikan. Untuk melayakkan anda mendapatkan pakej harga sekolah perlulah menghantar gambar yang disertakan dengan Kad ID sekolah atau Lencana dan Nama pada baju sekolah. Setelah anda membayar yuran reka bentuk, kami akan menghantar draf pertama reka bentuk anda dalam masa 3 hari.
  • Selepas anda mengesahkan reka bentuk dan membayar deposit, proses penghasilan akan mengambil masa 14 – 21 hari bekerja, tidak termasuk hari Sabtu, Ahad, dan cuti umum mengikut jumlah order atau spesifikasi rekaan jersey anda.
  • Anda perlu membayar 70% Deposit selepas mengesahkan pesanan, dan terdapat caj tambahan jika anda ingin pesanan segera. Caj tambahan akan dikenakan sebanyak RM16 bagi setiap barang.
    Jika anda membatalkan pesanan selepas pengesahan, bayaran yang telah dibuat tidak akan dikembalikan kerana proses kerja telah bermula.
  • Jika anda membatalkan pesanan dalam proses reka bentuk, bayaran komitmen yang telah dibuat tidak akan dikembalikan. Sila berikan butiran lengkap dalam borang pesanan dan templat yang telah disediakan. Jika anda tidak mengambil baju pesanan anda selepas 1 minggu dari tarikh siap, kami akan melupuskannyatanpa sebarang notis.
  • Sekiranya terdapat sebarang masalah dengan produk yang anda terima, anda perlu mengembalikannya kepada kami dalam masa 7 hari dari tarikh pengambilan untuk tujuan pertukaran. Produk perlu dalam keadaan baru/belum dipakai/belum di basuh.
  • Jika perlu membuat pindaan pada reka bentuk yang telah disahkan pada peringkat awal, caj tambahan akan dikenakan. Terdapat syarat dan ketentuan Perkhidmatan Reka Bentuk dari kami yang akan dinyatakan dalam invois.
  • Anda tidak boleh meniru reka bentuk yang milik orang lain dan kami hanya menggunakan fail vektor dan corak asli. Jika anda meminta untuk mengubah semula logo dan gambar, caj tambahan akan dikenakan.
  • Harga Pakej Reka Bentuk akan berbeza bergantung kepada jumlah pembetulan dan hasil reka bentuk. Harga biasa hanya termasuk 3-5 pindaan sahaja dan tidak akan diberikan salinan softcopy.
    Yuran perkhidmatan reka bentuk hanya merangkumi reka bentuk baju sahaja, tidak termasuk pengubahsuaian logo semula atau penghasilan semula logo. Caj akan dikenakan jika ada permintaan tersebut.
  • Jika logo yang anda berikan tidak jelas dan anda menolak untuk memperbaiki kualiti logo untuk mencetak, kami tidak bertanggungjawab atas cetakan yang tidak jelas pada baju.
  • Anda hanya boleh memilih dan menukar maksimum 2 warna untuk reka bentuk “Ready Made Design”. Caj tambahan akan dikenakan jika anda ingin memilih dan menukar bagi warna yang ketiga.
  • Selepas pengesahan pesanan atau reka bentuk untuk jualan di laman web, kami tidak akan menerima sebarang perubahan. Jika ada permintaan perubahan, caj sebanyak RM200 akan dikenakan.
  • Kami tidak bertanggungjawab jika terdapat kesilapan dalam reka bentuk atau ejaan selepas pengesahan. Sila ambil serius dan periksa dengan teliti.
  • Kami memerlukan kira-kira 5 hari bekerja untuk memaparkan produk di laman web selepas reka bentuk disahkan.
  • Tiada notis akan diberikan sekiranya Terma & Syarat berubah dari semasa ke semasa.

FAQ

Where should I send the design?
Email your beautiful design at our email [email protected]

How do I pay my order?
You can do it by online transfer or CDM.

Can I change my order?
No. After confirmation had been made, there’s no change of design or artwork.

Do you have design service?
Yes we have. Contact our customer careline at +6016 678 2858.

How many days you guys took for 1st draft design?
We will process the design phase in 1-3 working days after payment.

I have JPEG design only, can I proceed for order?
No. We only accept artwork in .ai only.

How do I confirm my design?
We will assist you for the confirmation of design before print to production.

If the color is not the same comparing to computer color, can I reject the order?
Cannot. Because the colours might slightly vary from each computer and mobile phone settings also output from printing machine.